Ця вправа продовжує знайомство з поняттями, які пов’язані з темою коефіцієнтів. У ході виконання даного завдання дитина визначатиме належність виразу до так званих буквених. Знання та впевнене користування базовими поняттями є важливою основою для оволодіння математичною наукою загалом і зокрема – цією темою. Буквені вирази – це ті, складовими елементами яких є літери. Літера використовується як універсальний символ. На її місці може бути число, і у деяких випадках – будь-яке число. Наприклад, якщо перед дитиною рівняння, то здебільшого число, яке ховається за літерою, одне – і його треба знайти у ході розв’язування рівняння. Однак, якщо вираз не містить рівності з результатом означеної дії, це означає, що за буквою може ховатись будь-яке число, котре не суперечить правилам взаємодії елементів у математичних прикладах. Однак, перед тим, як визначатись з природою виразу, необхідно визначити для себе, яким він є – буквеним чи цифровим. Цифровий вираз містить лише числа, які виражаються прямо – конкретними цифрами. Буквений вираз не має містити тільки букви, тут аналогія недоречна. Натомість він містить як букви, так і числа. Навіть наявності однієї літери достатньо, аби вираз вважався буквеним, хай навіть чисел у ньому в кілька разів більше. На екрані перед учнем міститься зображення виразу. Дитина має визначити, чи він є буквеним, чи ні. Завдання дуже просте і зводиться до пошуку літери у виразі. Коли дитина її знаходить, то називає його буквеним, після чого проходить на наступний етап вправи. Варіантами відповіді є зелений ствердний та червоний заперечний знаки, які тримають персонажі, котрі ніби звертаються до дитини. Школяр взаємодіє не просто з голими числами або символами, а й з цими образами.
Учень/учениця: наводить приклади натуральних чисел; шкал;