Дії додавання та віднімання з трьома й більше дробами, котрі мають різний знаменник, за правилами виконання нічим не відрізняються від тих, де складових частин лише дві. Проте виконання цих прикладів, звісно, складніше. Школяр має знайти знаменник, спільний для всіх елементів виразу. У ході виконання цього завдання він вивчатиме послідовність такого пошуку та всіх подальших дій. На екрані перед дитиною міститься один такий приклад на кожний наступний рівень виконання завдання. Спочатку школяр бачить умови прикладу з початковими числами. Потім, наступним етапом, буде знаходження спільного знаменника шляхом множення дробів на певне число – своє для кожного компонента. Ці числа вже є в наявності, тож підбирати дитині нічого не доведеться – вже все готово. Залишається лише провести обчислення та знайти потрібні чисельники. Коли школяр впише ці числа до дробів, залишається лише провести остаточні дії по додавання та вписати кінцевий результат у дріб, який є сумою або різницею. Після того, як школяр це зробить, почнеться наступний етап. Приклад там буде аналогічний, але числа, звісно, інші, як і дія, а також число, котре буде використовуватиметься для знаходження спільного знаменника. Через виконання даної вправи дитина тренуватиметься шукати підходящий множник самостійно – в майбутньому, а також звикатиме до прикладів, де робити це доводиться з багатьма елементами. Важливо, що в останньому каркасі дробу треба вписати як знаменник, так і чисельник, але дитина має памʼятати: при додаванні або відніманні звичайних дробів знаменник не змінюється.
Додавайте і віднімайте дроби з різними знаменниками (включаючи мішані числа), замінивши дані дроби еквівалентними, таким чином, щоб отримати суму або різницю дробів зі спільними знаменниками.