Коли учень вже досить впевнено працює з дробами і розуміє, що саме означає дробовий компонент мішаного числа, можна змінювати формат подачі інформації для того, щоб урізноманітнити робочий процес, а також, щоб дати можливість учню навчитись краще аналізувати матеріал, а не просто виконувати однотипні дії. У ході виконання цього завдання школяр стикнеться з інверсійним завданням. Якщо зазвичай учень шукає відповідь на приклад, або самостійно його розвʼязуючи, або ж вибираючи один з кількох варіантів, то цього разу все відбуватиметься навпаки: результат виразу вже є відомим, тоді як знайти треба саме приклад, до якого цей результат підходить. На екрані перед дитиною міститься зображення робочого поля, яке тримає той чи інший персонаж. Наявність такого героя створює ілюзію діалогу, що посилює інтерактивність вправи та спонукає до докладання більших зусиль по її розвʼязуванню. Цей персонаж тримає робоче поле з певним дробом. Цей дріб є відповіддю на приклад, що може містити як дію додавання, так і дію віднімання. Варіанти того, який саме приклад підійде, знаходяться під малюнком. Ці варіанти, як і число у робочій зоні, містять як цілу частину, так і дробовий компонент. Отже, школяр, для того, щоб правильно зробити вибір, має виконати відразу кілька дій. Проте, оскільки порядок виконання зворотний до звичайного, дитині цікавіше працювати у новому напрямку. А завдяки тому, що вибирати треба саме з кількох прикладів, дитина ще й навчиться на око оцінювати значення додавання та віднімання дробових чисел. Коли школяр проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії, там на нього чекатиме вже новий набір прикладів, інше число-результат та інший персонаж, з яким треба взаємодіяти.
Додавайте і віднімайте дроби з різними знаменниками (включаючи мішані числа), замінивши дані дроби еквівалентними, таким чином, щоб отримати суму або різницю дробів зі спільними знаменниками.