Ця вправа продовжує курс завдань, які присвячені саме мішаним числам. Їхня головна відмінність від інших у тому, що вони містять як цілі числа, так і дроби, котрі мають формат звичайних, себто мають і знаменник, і чисельник. Додавання і віднімання з ними проходить так само, як і зі звичайними – необхідно аби вони мали спільний знаменник, а якщо це не так, то доведеться їх до нього привести шляхом множення на потрібне число всіх елементів дробу. Дуже важливо, що, коли до спільного множника доводять мішане число, цілу частину не чіпають. Пояснюється це дуже просто. Дробова частина приєднується до цілої і має значення «шматочка» ще однієї одиниці. Відтак, при множенні, яке має розбити цей шматок на більшу кількість, цілий компонент не має приймати у цьому участь. Тож цілі частини додаються та віднімаються між собою, а дробові – між собою. На екрані перед дитиною міститься зображення нового для кожного наступного етапу завдання прикладу, де обома доданками є мішані числа. Під виразом є кілька можливих варіантів відповіді. Вони відрізняються як за цілим компонентом, так і за чисельником дробового. Проте у всіх них спільний знаменник, а відтак дитина вже точно знає, до якого знаменника мають прийти дроби. Користуючись цією підказкою, школяр множить чисельник на відповідне число, після чого виконує дію додавання (у цьому завданні мова йтиметься лише про неї) з цими елементами, а на останок – ще і з цілими числами. Отримавши, таким чином, правильний результат, дитина вибирає одну з відповідей, яка співпала з його власними обчислюваннями. Варіанти відповіді служать і для підказки числа для множення дробів, і для того, аби бути орієнтирами під час додавання і віднімання. Особливу увагу слід звертати на цілі числа.
Додавайте і віднімайте дроби з різними знаменниками (включаючи мішані числа), замінивши дані дроби еквівалентними, таким чином, щоб отримати суму або різницю дробів зі спільними знаменниками.