У геометрії існує кілька специфічних термінів, які мають досить вузьку специфікацію, тобто використовуються вони не часто. Проте знання цих термінів є обовʼязковим, адже без нього розуміння геометричних величин та фігур було б неповним і недовершеним. У ході виконання цього завдання дитина познайомиться з так званими доповняльними променями. Дитина вже знає, що промінь – це пряма, яка з одного боку обмежена точкою. Та є умовним початком променя, який в інший бік, де точок немає, може рухатись безкінечно довго. Якщо з цієї ж точки в іншому напрямку «пустити» ще один промінь, то між ними утвориться кут, котрий може мати різну величину. Проте доповняльні промені – інший випадок. Якщо на пряму поставити точку, то, виходить, що в обидва боки від неї йдуть промені. З цієї точки зору утворюється пара променів, між якими теж є кут, що дорівнює «180» градусам. Саме цей окремий випадок і називається доповняльними променями. На екрані перед школярем міститься зображення двох робочих зон. У кожній по одній парі променів, які йдуть від одної точки. З цих двох пар одна – саме доповняльні промені. Над ними міститься завдання, згідно з яким треба знайти або ту пару, яка належить до цього виду, або ж іншу – все залежить від конкретного завдання, отже, дитині треба уважно читати, що необхідно знайти на кожному наступному етапі завдання. Виконання цієї вправи є надзвичайно легким – знайти доповняльні промені просто, адже вони представляють з себе просто пряму з точкою на її середині. Однак, це завдання важливе, адже водночас і дозволяє дитині вивчити новий термін, і тренує геометричне сприйняття: пряма ,які належить точка є водночас парою доповняльних променів, і водночас – ще й кутом у «180» градусів.