У круга як у специфічної геометричної фігури, котра не має традиційних для більшості інших сторін та кутів, є й свої специфічні елементи, властиві саме для нього. Виконуючи це завдання, дитина тренуватиметься розпізнавати їх та опрацьовувати, аби в майбутньому виконувати числові задачки, які роблять акцент на властивостях даних елементів. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення круга. У ньому позначені ті чи інші його елементи. Позначені вони традиційним для геометрії способом буквеної назви точок. Наприклад, якщо мова йде про діаметр, то називається він двома точками круга, а також центра фігури, через який діаметр проходить за визначенням. Якщо ж це радіус, то він називається двома літерами – точками центру круга та назвою точки на його контурі, яка з центром поєднується відрізком. При цьому різноманіття елементів фігури вельми велике: рухаючись з рівня на рівень, дитина знайомиться з такими атрибутами круга як сегмент, хорда тощо. У випадку, коли дитина стикається з сегментом (тобто частиною кола, яка обмежена двома радіусами), вся інша поверхня круга позначена не таким кольором, як сегмент. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб розпізнати, з яким саме елементом вона стикається цього разу. Варіанти назв знаходяться під зображенням фігури. Дитина вибирає той, який підходить цього разу, виділяє його і проходить на наступний етап вправи. Акцент цієї вправи – на тренуванні вміння дитини «читати» елементи круга. Набір з літер при погляді на фігуру має викликати чітку асоціацію з тим, про що йде мова. Якщо центр круга – «А», радіуси – це відрізки «АВ» та «АС», то зазначені у завданні літери «АВС» означають сегмент.