Ця вправа теж містить вельми серйозний акцент саме на ігровому форматі подання інформації. Проте цього разу гра є сюжетною оболонкою, а не частиною механіки виконання вправи, як у випадку з попередньою вправою. На екрані перед школярем міститься зображення футбольних воріт, які захищає майстерний воротар. На воротах вказане рівняння. Під цим малюнком міститься зображення кількох футбольних мʼячів. На кожному з них – число, яке є варіантом відповіді на невідоме цього рівняння. Дитина розуміє: у ворота зможе попасти тільки той мʼяч, число на якому є правильною відповіддю. Дитина виконує всі обчислення, послідовно розвʼязуючи рівня. Робить це школяр подумки. Учень виконує всі ці дії, після чого йому залишається лише вибрати відповідний мʼяч – і він переміг. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії новим рівнянням. Фактично, перед дитиною просто ще одна вправа, де їй треба повторити знання про рівняння та на практиці закріпити вміння їх розвʼязувтаи, однак, саме ігрове оформлення та певна сюжетна основа, яка надається за допомогою якісних і яскравих ілюстрацій, робить цю вправу більш цікавою для виконання. Тож вона сприймається школярем саме як гра, а не просто як ще одне завдання по цій темі. Рівняння не є складними, проте у кожному з них як мінімум по дві дії. Тож дитина спочатку виконує одну, щоб зрозуміти, як знайти невідоме число. А вже потім – шукає те, що сховано за «х» чи «у».
Учень/учениця: наводить приклади натуральних чисел; шкал;