Коли дитина стикається з новою темою, навіть успішне виконання перших вправ не гарантує правильного розуміння нового матеріалу та оволодіння ним. Тільки що почута інформація вважається «свіжою», і дитина цілком може забути отримані уроки. Щоб цього не сталося, необхідно приділити досить багато часу та уваги новій темі. Однак, з’являється інша проблема: нова тема може просто набриднути дитині. Щоб цього не сталось, необхідно проявляти оригінальність у подачі інформації, стимулювати увагу, концентрацію та пам’ять дитини, урізноманітнювати візуальне оформлення завдання та підходити до нього з оригінальної точки зору, яка б не лише зацікавила учня, а й надала йому більш комплексне сприйняття ситуації. У ході виконання цього завдання дитина буде порівнювати коефіцієнти при змінних, хоча робитиме це дитина вже не у форматі пари виразів, а у грі. На екрані перед учнем міститься п’єдестал, як у переможців Олімпійських Ігор. На ньому перше. Друге й третє місця. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб розподілити коефіцієнти при змінних внизу за даними місцями. Порівнюючи подумки ці числа, дитина звертає увагу на те, що буквений компонент у всіх виразів різний. Це не випадковість. Учень має пам’ятати, що за літерою може ховатись будь-яке число, то порівняння допустиме лише тоді, коли за його умовами порівнюються лише коефіцієнти – і школяр має осмислено підходити до цієї дії. Коли дитина розподілю за місцями всі коефіцієнти, то проходить на наступний етап. Їх, цих коефіцієнтів, чотири. Тобто один завжди залишиться на умовному четвертому місці. Це трохи ускладнює завдання, однак порівняння кількох чисел між собою все рівно досить просте, тож дитина може виконувати цю вправу на час.
Учень/учениця: наводить приклади натуральних чисел; шкал;