Ця вправа підсумовує всі знання та вміння, які учень отримав в рамках курсу, що був присвячений змінним та коефіцієнтам. Загалом, цей курс є підготовчим, адже протягом даних вправ учень скоріше вчився по-іншому сприймати вирази, що містять буквений та числовий компоненти, тоді як самі дії, які треба було виконати з ними, залишались відносно простими. Ця вправа теж не складна: в ній головне – це увага учня до деталей. На екрані перед дитиною міститься зображення ведмедика, який вирішив відпочити на природі. Він знаходиться у таборі, біля вогнища, коло нього – намети. На кожному наметі свої позначення: коефіцієнт зі змінною, поодинока літера або поодиноке число тощо. Над малюнком міститься зображення завдання, в якому вказано, як визначити, котрий з наметів належить саме ведмедику. Скажімо, на одному етапі йому належить намет з коефіцієнтом зі змінною, а на іншому – треба визначити той єдиний намет, де коефіцієнта немає. Завдання змінюється, але мета залишається такою ж: треба поселити кудлатого саме в його наметі. Туристи навряд чи зрадіють такому гостю вночі в лісі, тим паче, що хащі – дім лише для ведмедика. Коли школяр читає завдання, то аналізує кожен напис на наметах, після чого вибирає потрібний – і проходить на наступний етап завдання. Ця вправа є досить простою, але необхідно, щоб дитина не втрачала уважності: завдання чергуються. Крім того, це завдання буде цікавим і завдяки візуальному оформленню та досить сильному ігровому аспекту. Всі малюнки виповнені у симпатичному стилі, вони яскраві та смішні. А завдяки наявності сюжетного компоненту стимулюється фантазія учня, який може уявити, чому саме житель хащів намірився провести ніч у наметі.
Учень/учениця: наводить приклади натуральних чисел; шкал;