Промінь – ще одна проста геометрична одиниця, яка утворюється поєднанням прямої і точки. Якщо відрізок – це пряма, обмежена точками з обох боків, то промінь – це пряма, яка обмежена лише однією точкою, а відтак вона має кілька особливостей. З тої сторони, де точки немає, промінь може проходити як завгодно довго – його можна продовжувати до безкінечності. Відтак виходить, що у променя є умовний «початок», але немає «кінця». У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься розпізнавати промені. На екрані перед школярем міститься своєрідна фігура: кілька променів, або відрізків, які можуть мати, або не мати спільного початку або інших точок. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб розпізнати всі промені та відповісти на питання щодо кількості цих фігур на екрані. Зробити це можна, якщо послідовно аналізувати це зображення. Необхідно знайти точку, від якої починається рух прямої, тобто променя. Далі слід кожен такий промінь проаналізувати на предмет наявності інших точок, які б їм належали. Якщо такі точки є, і вони обмежують промінь, то більше його вважати цією фігурою не можна – відтепер це відрізок. Отже, промінь може мати точку тільки з одного боку незалежно від того, який напрямок його умовного руху. Коли дитина порахує всі промені на екрані, то пройде на наступний етап завдання. Там треба буде виконати аналогічні дії. Різноманіття у виконанні завдання досягається за рахунок того, що промені утворюють дуже цікаві та різні за формою, розміром та кількістю елементів структури, досліджувати які дитині буде не нудно.