Ця вправа, як і попередня, присвячена кількості базових елементів (сторін та кутів) двовимірних геометричних фігур. Минула вправа була присвячена кутам, адже зазвичай за кількістю кутів фігура й отримує свою назву: трикутник з трьома кутами, шестикутник – з шістьма тощо. Однак, кількість сторін відіграє не менше значення. Для того, щоб ефективно та успішно працювати з геометричними фігурами, необхідно навчитись швидко та правильно підраховувати кількість сторін у фігурі. Сторона – це відрізок, що належить фігурі, поєднуючись з іншими сторонами та утворюючи з ними кути. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення відразу кількох багатокутників. Всі вони не лише різні, а й досить складні для сприйняття, адже кутів там здебільшого немало. Кожна фігура підписана цифрою, яка називає число сторін у ній. Однак цифри переплутані. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб поміняти ці цифри місцями, аби кожна називала ту кількість кутів, яка є у фігурі над нею. Коли учень розташує так всі цифри, то пройде на новий етап до наступного багатокутника. Взагалі, обмежена кількість фігур та цифр вже є підказкою сама по собі. Адже коли дитина знайшла, куди перемістити першу цифру, для другої фігури залишається лише два варіанти. Знайшовши число сторін для другої фігури, учень автоматично знаходитьцифру й для третьої, адже лише вона одна залишається. Вже після третього-четвертого рівня дитина робитиме це дуже швидко, і в майбутньому їй досить буде одного погляду, аби впізнати який саме багатокутник перед нею: шестикутник або ж, скажімо, квадрат.