Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа, як і попередня, присвячена кількості базових елементів (сторін та кутів) двовимірних геометричних фігур. Минула вправа була присвячена кутам, адже зазвичай за кількістю кутів фігура й отримує свою назву: трикутник з трьома кутами, шестикутник – з шістьма тощо. Однак, кількість сторін відіграє не менше значення. Для того, щоб ефективно та успішно працювати з геометричними фігурами, необхідно навчитись швидко та правильно підраховувати кількість сторін у фігурі. Сторона – це відрізок, що належить фігурі, поєднуючись з іншими сторонами та утворюючи з ними кути. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення відразу кількох багатокутників. Всі вони не лише різні, а й досить складні для сприйняття, адже кутів там здебільшого немало. Кожна фігура підписана цифрою, яка називає число сторін у ній. Однак цифри переплутані. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб поміняти ці цифри місцями, аби кожна називала ту кількість кутів, яка є у фігурі над нею. Коли учень розташує так всі цифри, то пройде на новий етап до наступного багатокутника. Взагалі, обмежена кількість фігур та цифр вже є підказкою сама по собі. Адже коли дитина знайшла, куди перемістити першу цифру, для другої фігури залишається лише два варіанти. Знайшовши число сторін для другої фігури, учень автоматично знаходитьцифру й для третьої, адже лише вона одна залишається. Вже після третього-четвертого рівня дитина робитиме це дуже швидко, і в майбутньому їй досить буде одного погляду, аби впізнати який саме багатокутник перед нею: шестикутник або ж, скажімо, квадрат.

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Т.2
Кількість сторін многокутника
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися