Ця вправа ніби поєднує дві попередні. Одним множником завжди виступає мішане число або десятковий дріб. Інший множник – багатоцифрове число, здебільшого кругле, але таке, що містить кілька значущих цифр у різних розрядах. Таким чином, для ефективного і правильного множення необхідно послідовно по розрядах виконувати цю дію зі значущими цифрами, і не забувати про переміщення розряду завдяки нулям в круглому множнику. На екрані перед дитиною міститься зображення одного прикладу на один рівень завдання. Складність полягає у тому, що цей приклад подається в один рядок, а не в стовпчик, тож дитині доведеться докласти досить багато зусиль для того, щоб не заплутатись. Всі операції з числами учень виконує подумки, множачи кожну цифру одного множника на кожну цифру іншого по одному разу. По інший бік від знаку рівності знаходиться порожня клітинка, куди дитина має вписати результат. Тут є досить важлива тонкість: множники підібрані таким чином, що, попри наявність дробу, здебільшого добутком є ціле число, тож часто ніякої коми у цій порожній клітинці нема і не має бути. Отже, школяр виконує множення, вписує результат дії, після чого проходить на наступний етап до аналогічного прикладу, де в одному рядку будуть вже інші множники. Попри одноманітність механіки виконання завдання, воно є досить цікавим саме завдяки складності та багатьом етапам виконання: з одного боку треба множити цифри, а з іншого – зберігати в памʼяті правильне положення коми, аби не проґавити її у добутку, котрий може бути й дробом.