Множення дробу – досить складна тема, адже вона є відносно новою для сприйняття, а також стимулює школяра тримати у памʼяті більший, ніж зазвичай, обʼєм інформації у ході виконання цієї дії. Проте при цьому для початку вивчення цієї теми важливо дати саме розуміння самої природи множення дробу на ціле число. На цьому зосереджена дана вправа. На екрані перед школярем міститься числова пряма. Вона була обрана для ілюстрації механіки множення тому, що найкраще демонструє, як саме в точності відбувається множення та що воно означає, коли йде мова про дроби. Множення – це процес додавання числа саме до себе певну кількість разів. Кажучи іншими словами, треба взяти число (перший множник) певне число разів (другий множник). Відтак дитина бачить, як це відбувається, якщо перший множник – звичайний дріб, а другий – ціле число. Під числовою прямою міститься звичайний приклад, що містить ці множники. Дріб на числовій прямій є початком дії. Від нього йде певна кількість кроків. Розмір цих кроків по прямій однаковий, а їхня кількість і означає другий множник. Наприклад, якщо стрілочок три, то саме число «3» є другим множником. Дитина на прямій бачить, де стрілочка зупиняється, а там, де вона це робить востаннє, знаходиться добуток, тобто результат множення. Школяру не треба, власне, виконувати множення. Йому достатньо просто знайти, куди «приземлиться» остання стрілочка, тобто останній крок, щоб знайти добуток. Ввівши дріб-результат у каркас добутку у прикладі, дитина пройде на наступний етап вправи, де буде аналогічний приклад, але число кроків, як і дробовий множник, там будуть вже іншими. Таким чином школяр навчить множити дроби на цілі числа.