Зростання складності при множенні відбувається згідно з ростом множників. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься перемножувати між собою одне трицифрове число та одне двоцифрове. Правила при цьому залишаються тими, що й раніше: кожну цифру одного множника треба один раз перемножити з кожною цифрою іншого, правильно розставляючи розряди. Для того, щоб учень ефективно опрацював дану досить складну нову тему, є кілька підказок. Перш за все, приклад має формат подання чисел у стовпчик. Це дозволяє краще орієнтуватись у розрядах: одиниці знаходяться під одиницями, десятки – під десятками тощо. Також подається й проміжний етап, тобто той, де показується результат множення першої цифри двоцифрового множника, і під ним – результат множення другої цифри цього ж множника. Там, на цьому етапі, розміщено лише каркас чисел, але з урахуванням співвідношення їхніх розрядів. Під проміжним етапом знаходить каркас числа-відповіді. Третя підказка – наявність поодиноких цифр як на проміжному етапі, так і в добутку. Учень має лише заповнити порожні клітинки, користуючись цифрами, які оточують робоче поле з прикладом. Коли дитина перемістить ці цифри до порожніх клітин, то розвʼяже приклад і пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії. При цьому важливо, аби дитина правильно виконувала всю послідовність дій, по черзі множачи всі цифри меншого множника на всі цифри більшого. Ті ж цифри, які є в наявності, служать орієнтирами і показують дитині, чи на правильній дорозі до відповіді вона знаходиться.