Після того, як дитина навчиться множити між собою мішані числа, опрацює тему роботи з круглими множниками та навчиться працювати з багатоцифровими компонентами прикладів з цією дією, необхідно зробити практичний висновок або підсумок до цієї теми. У даному випадку таким підсумком виступає вправа, виконання якої вимагає від дитини використання всіх здобутих знань і особливої уваги, адже школяру пропонується перемножувати між собою відразу три та більше множники. Це означає, що дитині доведеться тримати в памʼяті досить великий обсяг інформації. Спершу учень виконує множення першої пари чисел, а потім добуток, який зʼявився в результаті цієї дії, треба помножити на третій множник, котрий залишився. Таким чином, роботу з цим першим, проміжним добутком, доведеться виконувати повністю подумки. Однак, тут у дитини є маленька перевага. На екрані перед школярем на робочій зоні знаходиться три числа, три множники, і дитина сама вирішує, у якій послідовності виконувати цю дію. Дитина може вибрати найлегшу, на її думку, пару, виконати множення з нею, а вже потім приступати до більш складного числа. Варто зазначити, що ця можливість є у дитини завжди, адже від зміни множників місцями добуток не змінюється. Протягом виконання цього завдання дитина на практиці закріпить всі пройдені раніше теми: множення мішаних чисел між собою, множення мішаних чисел на двоцифрові, множення мішаних на круглі числа тощо. Правильну відповідь, тобто кінцевий добуток, дитина вписує у порожню клітинку під робочою зоною з множниками.
Написати прості числові приклади, які відображують розрахунки з числами та інтерпретують словесні вирази, не розв’язуючи їх.