Множення – ще одна з основних математичних дій, з якими дитина вже знайома завдяки вивченню математики у попередніх класах. Проте цього разу учень працюватиме з дещо більшими числами. Результатом множення прикладів, з якими зіштовхнеться дитина у цій вправі, будуть числа до 10 000. На екрані перед дитиною міститься один такий приклад для кожного етапу завдання. Для того, щоб полегшити виконання вправи для учня, числа подаються у стовпчик. Це дозволяє ефективніше працювати з розрядами: другий множник є одноцифровим числом, і учню простіше множити його спочатку на одиниці, потім на десятки, а потім і на сотні з тисячами. Є дві суттєві складності, які роблять виконання цього завдання більш цікавим для учня. Перша є очевидною: множачи одноцифрове число на багатоцифрове, ще й на таке велике, дитині доведеться тримати у памʼяті багато інформації при переході чисел між розрядами. Наприклад, якщо помножити «56» на «3», то при порозрядному множенні дитина має памʼятати про одиницю, яку треба буде додати до розряду десятків, адже при множенні «6» на «3» виходить «18», а загальний добуток буде «168». З більшими числами це складніше. Другий важливий момент: записувати число-відповідь дитина має сама, без якихось варіантів-орієнтирів, починаючи з більшого розряду до меншого. Відтак учень не може просто виконувати множення по одному розряду. Дитині доведеться спочатку подумки вирішити приклад до кінця, і тільки після цього можна записувати відповідь. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап вправи, де треба буде виконати аналогічні дії.