Нерівності є досить популярним видом математичних вправ. З їхньою допомогою можна порівнювати числа, але взаємодія двох початкових чисел не дає в результаті нового третього, як у випадку з додаванням, відніманням, множенням або діленням. Нерівності чисел досить прості, адже для їхнього правильного виконання досить лише знати місце кожного числа на числовій прямій. Інша справа – нерівності виразів. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити, який з виразів є більшим або меншим. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься нова пара таких виразів. Дитина має визначити, яка з них дає в результаті більше число. Вирази можуть містити різні числа, однак, дія завжди одна й та сама – додавання. Школяр під ними, цими прикладами, бачить варіанти знаків: «більше», «менше» або «дорівнює», після чого переносить потрібний символ у порожню клітинку між виразами. Звісно, для цього спершу треба виконати всі обчислення. Це дитина робить подумки, хоча числа є багатоцифровими. Другою складністю є необхідність тримати в памʼяті результат першого прикладу, поки школяр буде виконувати дію з другим. Відтак, хоча головна мета – порівняння, все рівно у ході виконання вправи дитина неодноразово буде робити додавання й до того ж не надто прості його випадки. При цьому іноді числа у двох виразах настільки різні, що знаходження прикладу з більшою сумою стає можливим і без точного обчислення. Досить просто зробити загальні висновки, щоб оцінити, який з прикладів більший. В такому випадку вправу можна виконувати на швидкість.
Написати прості числові приклади, які відображують розрахунки з числами та інтерпретують словесні вирази, не розв’язуючи їх.