Ця вправа доповнює попередню. Якщо у ході виконання минулого завдання дитина тренувалась у порівнянні двох прикладів з дією додавання, то цього разу школяр тренуватиметься знаходити вираз, який має більшу або меншу різницю у порівнянні з іншим подібним прикладом. На екрані перед учнем на кожному етапі містить пара таких прикладів. Кожен містить дію віднімання. Завдання полягає у тому, щоб обчислити різницю для обох і, не вводячи її нікуди, а лише тримаючи в памʼяті, вписати у порожню клітинку між прикладами той математичний знак, який треба. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання. Варіанти символів знаходяться під виразом. Дитина переміщує потрібний у порожню клітинку між прикладами. Разом з попереднім завданням ця вправа складає справжній комплекс практичних вправ, які мають допомогти учню не лише тренувати памʼять та увагу (адже результат першого виразу з відніманням треба тримати в памʼяті, поки школяр обчислює другу різницю), а й дозволяє навчитись порівнювати вирази фактично без конкретних обчислень. Коли пара зменшуване-відʼємик дуже схожі між собою, це потрібно, але при істотній різниці між ними дитина може зрозуміти, який саме знак потрібно поставити і інстинктивно. Розвиток цього вміння дасть в майбутньому можливість успішно оцінювати числа, вирази і великі приклади. Однак, важливо, що у випадку з відніманням це зробити складніше, адже необхідно не лише порівнювати пари зменшуваних та відʼємників ,а й оцінювати їх пропорції, тобто те, наскільки зменшуване більше від відʼємника в першому прикладі в порівнянні з другим.
Написати прості числові приклади, які відображують розрахунки з числами та інтерпретують словесні вирази, не розв’язуючи їх.