Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа доповнює попередню. Якщо у ході виконання минулого завдання дитина тренувалась у порівнянні двох прикладів з дією додавання, то цього разу школяр тренуватиметься знаходити вираз, який має більшу або меншу різницю у порівнянні з іншим подібним прикладом. На екрані перед учнем на кожному етапі містить пара таких прикладів. Кожен містить дію віднімання. Завдання полягає у тому, щоб обчислити різницю для обох і, не вводячи її нікуди, а лише тримаючи в памʼяті, вписати у порожню клітинку між прикладами той математичний знак, який треба. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання. Варіанти символів знаходяться під виразом. Дитина переміщує потрібний у порожню клітинку між прикладами. Разом з попереднім завданням ця вправа складає справжній комплекс практичних вправ, які мають допомогти учню не лише тренувати памʼять та увагу (адже результат першого виразу з відніманням треба тримати в памʼяті, поки школяр обчислює другу різницю), а й дозволяє навчитись порівнювати вирази фактично без конкретних обчислень. Коли пара зменшуване-відʼємик дуже схожі між собою, це потрібно, але при істотній різниці між ними дитина може зрозуміти, який саме знак потрібно поставити і інстинктивно. Розвиток цього вміння дасть в майбутньому можливість успішно оцінювати числа, вирази і великі приклади. Однак, важливо, що у випадку з відніманням це зробити складніше, адже необхідно не лише порівнювати пари зменшуваних та відʼємників ,а й оцінювати їх пропорції, тобто те, наскільки зменшуване більше від відʼємника в першому прикладі в порівнянні з другим.  

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.8
Нерівності з відніманням
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися