Важливо памʼятати, що на відміну від множення та додавання, положення чисел при діленні та відніманні має велику роль. Перше число є початковим, а вже дільник є тим числом, на яке початкове число, власне, і ділять, тобто воно означає, на яку кількість рівних частин ділене треба розділити. Відповідно між діленням і множенням є відомий звʼязок: добуток при множенні двох чисел є діленим при виконанні зворотної операції. Це й дозволяє користуватись для пошуку невідомого діленого наступним правилом: щоб знайти це число, треба помножити частку на дільник – або дільник на частку. Тож цим і займається школяр у ході виконання цього завдання. Проте пошук невідомого числа не перетвориться на рутину. Замість типового формату подання інформації, де на екрані зображуються лише приклади, ця вправа є дещо більш оригінальною. У робочій зоні перед школярем зображується ряд рівнянь, де невідомим є саме перший елемент – ділене. На його місці традиційна літера – «ікс» або «ігрик». Кожне з рівнянь відрізняється від інших. У формулюванні завдання, яке знаходиться над робочою зоною, вказано результат всіх обчислень, тобто, власне, невідомий член виразу. Учень підставляє розшифрований «ікс» до всіх рівнянь по черзі, перевіряючи правильність. Важливо, що не для всіх рівнянь цей результат дійсно підходить – лише для кількох. Дитина має не просто вибрати їх, а запамʼятати кількість цих рівнянь. Під ними є варіанти відповіді. Дитина має вибрати правильний, наприклад, що на цьому етапі результат «х=8» підходить для пʼяти рівнянь. Такий формат подачі інформації не лише урізноманітнює завдання, а й стимулює памʼять і концентрацію, бо дитині доводиться водночас і виконувати множення, і тримати в памʼяті кількість підходящих рівнянь.
Знаходити цілі частки чисел з чотирьохзначним діленим та двозначними дільниками, використовуючи правила, основані на розрядності чисел, властивостях дій та / або співвідношеннях між множенням і діленням. Проілюструвати та пояснити розрахунок, використовуючи рівняння, ділення та множення в стовпчик.
Учень/учениця: наводить приклади натуральних чисел; шкал;