Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Важливо памʼятати, що на відміну від множення та додавання, положення чисел при діленні та відніманні має велику роль. Перше число є початковим, а вже дільник є тим числом, на яке початкове число, власне, і ділять, тобто воно означає, на яку кількість рівних частин ділене треба розділити. Відповідно між діленням і множенням є відомий звʼязок: добуток при множенні двох чисел є діленим при виконанні зворотної операції. Це й дозволяє користуватись для пошуку невідомого діленого наступним правилом: щоб знайти це число, треба помножити частку на дільник – або дільник на частку. Тож цим і займається школяр у ході виконання цього завдання. Проте пошук невідомого числа не перетвориться на рутину.  Замість типового формату подання інформації, де на екрані зображуються лише приклади, ця вправа є дещо більш оригінальною. У робочій зоні перед школярем зображується ряд рівнянь, де невідомим є саме перший елемент – ділене. На його місці традиційна літера – «ікс» або «ігрик». Кожне з рівнянь відрізняється від інших. У формулюванні завдання, яке знаходиться над робочою зоною, вказано результат всіх обчислень, тобто, власне, невідомий член виразу. Учень підставляє розшифрований «ікс» до всіх рівнянь по черзі, перевіряючи правильність. Важливо, що не для всіх рівнянь цей результат дійсно підходить – лише для кількох. Дитина має не просто вибрати їх, а запамʼятати кількість цих рівнянь. Під ними є варіанти відповіді. Дитина має вибрати правильний, наприклад, що на цьому етапі результат «х=8» підходить для пʼяти рівнянь. Такий формат подачі інформації не лише урізноманітнює завдання, а й стимулює памʼять і концентрацію, бо дитині доводиться водночас і виконувати множення, і тримати в памʼяті кількість підходящих рівнянь.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.13
Невідоме ділене
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися