Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Здебільшого, вирішуючи рівняння, дитина має знайти, яке саме число ховається за літерою у виразі. Проте у ході виконання цього завдання, хоча сама механіка виконання вправи залишається такою ж, підхід до подачі інформації змінюється. На кожному етапі дитина бачить на екрані відразу цілий набір різних рівнянь. Поряд з ними – дві робочі зони. Кожна підписана своєю рівністю, де вказано результат рівняння, тобто те, яке число ховається за «іксом» чи «ігриком». Учень, вирішуючи кожне з трьох рівнянь набору, розуміє, до якої робочої зони треба перенести кожен з виразів. Мета дитини – зробити це правильно. Коли учень розподіляє рівняння по відповідних робочих зонах, аби всі вирази, де, скажімо, «х» дорівнює «4» знаходитись саме у відповідно підписаному квадраті, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії. Правда, там будуть інші рівняння, а також результати будуть іншими, проте механіка виконання вправи – такою самою. Всі рівняння – дуже прості. Вони мають вигляд звичайних прикладів з двома елементами (з яких один - невідомий), а також вже визначеним результатом. Якщо описана у рівнянні дія – це додавання, то від суми для знаходження невідомого доданка треба відняти відомий доданок. Це правило учень вже знає, як відомі йому й дії, які потрібно виконати для знаходження невідомого дільника, діленого, зменшуваного, відʼємника чи множника. Тож значення цього завдання у тому, щоб дати школяру можливість «набити руку» тобто натренуватись виконувати рівняння швидко, особливо, якщо вони представляють з себе такі короткі вирази на одну дію з одним невідомим. А формат сортування робить саму механіку виконання завдання більш цікавою, ніж звичайна робота з рівняннями.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.3
Невідомий доданок
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися