Протягом проходження завдань, що входили до циклу, присвяченого темі ділення десяткових дробів, дитина стикалась з досить різноманітними випадками. Ця вправа не лише підсумовує їх, даючи можливість в рамках одного завдання попрактикуватись з різними цікавими прикладами, а й надає можливість краще зрозуміти суть цієї дії та її нюанси. Зокрема, у цій вправі попадаються окремі випадки ділення десяткових дробів, де акцент робиться саме на розрядності елементів вправи. Наприклад, треба «0,25» розділити на «0,01». Ділення, як і множення, на одиницю не змінює перший елемент прикладу, однак, оскільки йде мова про ділення на десятковий дріб, відбувається зміна розрядності першого числа відповідно до кількості знаків після коми. Цей приклад тотожний діленню «25» на «1», і результатом буде ціле, а не дробове число «25». На екрані перед школярем на кожному етапі цього завдання постають такі цікаві випадки, де акцент робиться саме на розумінні того, що відбувається з числами. Дитина розмірковує про взаємодію десяткових дробів під час ділення, після чого знаходить правильну відповідь і сама, не маючи варіантів, вписує правильний результат у порожню клітинку після знаку рівності. Саме відсутність варіантів відповіді робить цю вправу більш складною, ніж низка попередніх, однак, разом з тим це завдання є й більш цікавим для школяра. Поступово, рухаючись між рівнями, дитина стає більш впевненою і виконує ділення десяткових дробів швидше, не втрачаючи концентрації.