Інколи результатом ділення є безкінечне число. Тобто, звісно, в таких випадках можна вирішити питання з неспівпадіння діленого і дільника через остачу, однак, це не завжди підходящий варіант. Наприклад, «25» треба розділити на «3». Виходить приблизно «8(1)», але школяр вже знає, що одиницю можна представити як «1,0» або навіть «1,00» та «1,000», щоб продовжити ділення вже у дробовому розряді. Однак, у цьому випадку це зробити не вийде, адже при спробі «1,0» розділити на «3» часткою є «3(1)», і все починається спочатку – безкінечно. Саме тому, якщо нема можливості залишати остачу, частку в таких випадках округляють. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься робити саме це. Однак, є важливий нюанс: як ділене, так і дільник у цій вправі – це завжди десяткові дроби. Тож учню доведеться поєднати свої вміння по округленню з навичками роботи з такими числами та їхніми розрядами. На екрані перед дитиною міститься приклад з діленим та дільником у вигляді десяткових дробів, де частка була б безкінечною, якби не округлення. Під прикладом є кілька варіантів вже округленої відповіді. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вибрати правильний варіант. Коли школяр це зробить, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати подібні обчислення, тільки дроби будуть іншими. Змінюється як цифровий набір у них, так і кількість цифр після коми. Тобто на одному етапі доведеться «2,5» ділити на «0,3», а на іншому – вже «0,0025» на «0,03», тож кожного разу учню слід бути особливо уважним з тим, скільки знаків після коми мусить бути в частці.