Ця вправа продовжує низку завдань, які зосереджені на вивчені тем порівняння та швидкому оцінюванні результатів тих чи інших математичних дій. Однак, цього разу форма подання інформації відрізняється від звичайного порівняння виразів або чисел. Натомість перед учнем на кожному етапі завдання буде знаходитись зображення кількох різних прикладів. Важливий нюанс: приклади будуть подаватись у змішаному наборі, деякі з них будуть містити дію віднімання, деякі – дію додавання. Так чи інакше, над прикладами міститься формулювання завдання, де вказано критерій відбору. Наприклад, необхідно вибрати всі вирази, які в результаті дають більше, ніж «1000». Всі елементи виразів є багатоцифровими числами. Школяр читає завдання і оцінює кожен приклад по черзі, визначаючи ті, які відповідають названому критерію. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап вправи, де доведеться зробити аналогічне. Особливу увагу у цьому завданні слід приділити швидкості його виконання, яка, звісно, не має зашкодити правильності вибору. Дитина не обовʼязково мусить знаходити точний результат для кожного прикладу, тим паче, що й на одному-єдиному рівні їх більше, ніж півдесятка. Замість цього буде достатньо і якщо школяр просто зуміє оцінити вираз за його компонентами. Те, що сума чисел «690» та «480» більша, ніж «1000», є очевидним вже по цифрам, що знаходяться у найбільших розрядах. Оцінка ситуації має бути водночас і правильною, і швидкою. Коли школяр виділяє потрібний вираз або їх групу, яка відповідає вказаному критерію, то проходить на наступний етап завдання.