Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Утворення послідовностей відбувається за певними правилами. Дитина вже неодноразово працювала з різноманітними послідовностями: числовими, предметними тощо. Знає учень і про те, що можуть бути найрізноманітніші правила утворення послідовностей. Наприклад, найпростішою послідовністю є порядок чисел при лічбі. Також між числами у послідовності може бути або стабільний «крок», наприклад, «34», «37», «40», або ж динамічний, як в послідовності «35», «36», «38», «41». В будь-якому разі, є певні правила та закономірності послідовностей, і числа, що варто пам’ятати, дотримуються їх при продовженні ланцюжка елементів. Так от, коли йде мова про коефіцієнти та змінні, то варто пам’ятати головний нюанс роботи з ними та їхніми послідовностями: числовий та буквений елементи мають різний принцип  утворення послідовностей. Хоча ці елементи залишаються частиною однієї системи, сприймати їх треба нарізно. У ході виконання цього завдання дитина пересвідчиться в цьому. На екрані перед учнем міститься зображення числової послідовності, до кожного елементу якої приєднаним є й буквений компонент. Школяр має продовжити і завершити послідовність, вписавши потрібні числа та літери у останні порожні клітинки. Важливо зрозуміти – які. Для цього дитина окремо дивиться та аналізує числовий компонент, розуміє, за яким правилом утворювалась ця послідовність, яким є «крок» при зміні чисел. Далі дитина аналізує компонент буквений, тобто як змінні чергуються у послідовності. Коли учень закінчує одну, то починається наступний етап і на екрані з’являється нова. Аби вправа не здавалась дитині одноманітною, вона має цікавий та приємний вид візуального оформлення. Коефіцієнти та змінні знаходяться на тлі багатоскладового малюнка.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.5
Послідовності зі змінними
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися