Утворення послідовностей відбувається за певними правилами. Дитина вже неодноразово працювала з різноманітними послідовностями: числовими, предметними тощо. Знає учень і про те, що можуть бути найрізноманітніші правила утворення послідовностей. Наприклад, найпростішою послідовністю є порядок чисел при лічбі. Також між числами у послідовності може бути або стабільний «крок», наприклад, «34», «37», «40», або ж динамічний, як в послідовності «35», «36», «38», «41». В будь-якому разі, є певні правила та закономірності послідовностей, і числа, що варто пам’ятати, дотримуються їх при продовженні ланцюжка елементів. Так от, коли йде мова про коефіцієнти та змінні, то варто пам’ятати головний нюанс роботи з ними та їхніми послідовностями: числовий та буквений елементи мають різний принцип утворення послідовностей. Хоча ці елементи залишаються частиною однієї системи, сприймати їх треба нарізно. У ході виконання цього завдання дитина пересвідчиться в цьому. На екрані перед учнем міститься зображення числової послідовності, до кожного елементу якої приєднаним є й буквений компонент. Школяр має продовжити і завершити послідовність, вписавши потрібні числа та літери у останні порожні клітинки. Важливо зрозуміти – які. Для цього дитина окремо дивиться та аналізує числовий компонент, розуміє, за яким правилом утворювалась ця послідовність, яким є «крок» при зміні чисел. Далі дитина аналізує компонент буквений, тобто як змінні чергуються у послідовності. Коли учень закінчує одну, то починається наступний етап і на екрані з’являється нова. Аби вправа не здавалась дитині одноманітною, вона має цікавий та приємний вид візуального оформлення. Коефіцієнти та змінні знаходяться на тлі багатоскладового малюнка.
Створити дві числові схеми за допомогою двох заданих правил. Визначити видимі зв'язки між відповідними виразами. Схема має складатися із відповідних виразів із двох шаблонів, і графіку упорядкованих пар на площині координат.
Учень/учениця: наводить приклади натуральних чисел; шкал;