У абсолютній більшості випадків під час виконання математичних завдань від учня потрібно, аби він дізнався точний результат, точну відповідь на питання. Це може бути результат довгих обчислень або оцінка, сума, частка, добуток, різниця. Але майже завжди це конкретне число. Проте іноді, особливо у життєвих ситуаціях, достатньо і дізнатись приблизний результат. Це вимагає значно менших зусиль, економить час, а також дозволяє продемонструвати (і закріпити практикою) вміння орієнтуватись у числах і дізнаватись відповідь на питання без конкретних обчислень, що теж є цінним вмінням саме по собі. Ця вправа присвячена саме такому виду тренувань. На екрані перед учнем міститься зображення тексту загадки – нової для кожного наступного етапу вправи. Текст супроводжується ілюстраціями, які сюжетно його доповнюють, що складає більш цілісне враження про вправу завдяки якості та деталізації цих малюнків. Текст – задачка, де вказані числові значення кількості різних обʼєктів. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вибрати один з варіантів приблизної відповіді на питання задачки. Наприклад, у тексті подається два числа. Дитина має визначити, чи їхня сума більша, чи менша за вказану у варіантах цифру. Для цього нема необхідності у послідовному додаванні по розрядах обох доданків. Натомість досить і просто правильно оцінити ці числа, щоб дати відповідь на питання. Коли школяр це зробить, то пройде на новий етап завдання. Ця вправа не лише дає зрозуміти, за яких обставин знаходження приблизної відповіді може допомогти, а й тренує увагу та швидкість сприйняття числової інформації.
Написати прості числові приклади, які відображують розрахунки з числами та інтерпретують словесні вирази, не розв’язуючи їх.