Геометрія є досить цікавим розділом математики, адже дозволяє по-своєму «грати» з величинами, які вивчає, тренуючи концентрацію та увагу, і вже в другу чергу – навички рахування та виконання різних дій. Це завдання є взірцем вправи, що зберігає цілком робочий, серйозний міст та спосіб візуального оформлення, але за механікою виконання є надзвичайно подібною до цікавої розвиваючої гри. На екрані перед учнем міститься геометрична двовимірна фігура – нова для кожного наступного етапу вправи. Ця фігура є двовимірною, але складною, адже в її структурі є кілька додаткових фігур, що були реалізовані шляхом проведення додаткових ліній здебільшого у хаотичному порядку. Ці лінії прямі, але можуть проходити між кутами, сторонами в будь-якій кількості, довжині та послідовності. Перетинаючись, вони утворюють нові фігури. Завдання, яке ставиться перед дитиною, завжди одне й те саме, і полягає воно у тому, щоб порахувати загальну кількість трикутників, які є на екрані. Важливо, щоб дитина розуміла: рахувати треба як більші трикутники, які розбиваються на менші фігури різного розміру й типу, так і малі трикутнички. Коли дитина лічить кількість всіх цих фігур на екрані,то проходить на наступний етап завдання. Орієнтирами при знаходження відповіді на питання про кількість трикутників є варіанти відповіді, серед яких, звісно, лише один є правильним. На кожному наступному етапі нова фігура не просто відрізнятиметься від попередньої, а й може значно ускладнюватись, коли йде мова про її структуру, кількість трикутників в середині та їхнє співвідношення по розмірам між собою та іншими фігурами, які сусідствують з ними, входять до їхнього складу або ж розділяються на трикутники самі.