Як вже знає школяр, рівняння мусить мати певну структуру. До неї належить невідомий компонент рівності, який традиційно не є результатом (інакше рівняння перетворилося б на звичайний приклад, для розвʼязання якого просто треба виконати всі названі там дії) є частиною дії. Вона може бути короткою, очевидною, а може й бути «захованою» за цілою послідовністю дій, тож для розвʼязання багатьох рівнянь доводиться виконувати цілу низку послідовних операцій. Проте нема вимог стосовно самих чисел, які можуть бути як звичайними, так і дробовими. Цього разу дитина опрацьовуватиме рівняння, які містять дробові числа, здебільшого – десяткові дроби. На жодні правила розвʼязування чи принципи знаходження невідомого компоненту це не впливає – відмінності суто практичні. Всі дії, які дитина виконувала з цілими числами, необхідно виконати і з дробами, а це вимагає досить високого рівняння розуміння теми дробів та досвіду обчислення різних дій з ними. На екрані перед школярем міститься зображення дробу – одного для кожного наступного етапу. Крім того, на кожному наступному етапі буде нове таке рівняння. Як мінімум один з компонентів рівняння є дробом. Оскільки тема множення або ділення десяткових дробів дитиною ще не вивчена, рівняння будуть з додаванням або відніманням. Тут треба використовувати вже відомі правила по знаходженню невідомого доданка, зменшуваного чи відʼємника. Десятковий дріб сприймається просто як звичайне число, але з іншими розрядами. Наприклад, якщо від цілого числа, наприклад, двійки, відняти «0,5», то вийде «1,5». Це школяр вже знає. Залишається опрацювати вираз, де або двійка, або «0,5» приховані за «іксом». Під рівнянням є варіанти відповіді, серед них – один правильний.
Читати і писати десяткові дроби до тисячних, використовуючи десяткові числа, імена номерів та розгорнуту форму, наприклад, 347.392 = 3 × 100 + 4 × 10 + 7 × 1 + 3 × (1/10) + 9 × (1/100) + 2 × (1/1000).
Додавайте і віднімайте дроби з різними знаменниками (включаючи мішані числа), замінивши дані дроби еквівалентними, таким чином, щоб отримати суму або різницю дробів зі спільними знаменниками.
Вирішувати задачі, пов'язані з додаванням і відніманням дробів, що відносяться до одного і того ж цілого, включаючи випадки, з різними знаменниками, наприклад, використовуючи діаграми або рівняння для позначення задач. Використовувати дроби для швидкої оцінки обґрунтованості відповідей.