Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Як вже знає школяр, рівняння мусить мати певну структуру. До неї належить невідомий компонент рівності, який традиційно не є результатом (інакше рівняння перетворилося б на звичайний приклад, для розвʼязання якого просто треба виконати всі названі там дії) є частиною дії. Вона може бути короткою, очевидною, а може й бути «захованою» за цілою послідовністю дій, тож для розвʼязання багатьох рівнянь доводиться виконувати цілу низку послідовних операцій. Проте нема вимог стосовно самих чисел, які можуть бути як звичайними, так і дробовими. Цього разу дитина опрацьовуватиме рівняння, які містять дробові числа, здебільшого – десяткові дроби. На жодні правила розвʼязування чи принципи знаходження невідомого компоненту це не впливає – відмінності суто практичні. Всі дії, які дитина виконувала з цілими числами, необхідно виконати і з дробами, а це вимагає досить високого рівняння розуміння теми дробів та досвіду обчислення різних дій з ними. На екрані перед школярем міститься зображення дробу – одного для кожного наступного етапу. Крім того, на кожному наступному етапі буде нове таке рівняння. Як мінімум один з компонентів рівняння є дробом. Оскільки тема множення або ділення десяткових дробів дитиною ще не вивчена, рівняння будуть з додаванням або відніманням. Тут треба використовувати вже відомі правила по знаходженню невідомого доданка, зменшуваного чи відʼємника. Десятковий дріб сприймається просто як звичайне число, але з іншими розрядами. Наприклад, якщо від цілого числа, наприклад, двійки, відняти «0,5», то вийде «1,5». Це школяр вже знає. Залишається опрацювати вираз, де або двійка, або «0,5» приховані за «іксом». Під рівнянням є варіанти відповіді, серед них – один правильний.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.15
Рівняння з дробами
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися