Геометричними основними одиницями є точка, пряма й площина. Вони є основою основ, адже саме вони є «будівельним матеріалом» для всіх інших фігур геометрії. Працюючи з будь-якими фігурами, варто знати основи, тож у ході виконання цього завдання дитина буде розбиратись з тим, які точки належать, а які не належать цій одиниці. На екрані перед школярем на кожному етапі міститься зображення прямої. Біля неї є кілька точок. Деякі з них знаходяться на прямій, інші ж – поряд з нею. Завдання, яке ставиться перед школярем, полягає у тому, щоб визначити, які саме з цих точок належать прямій, а які – ні. «Належать» – специфічний термін, що означає: точка знаходиться на прямій, тобто торкається її. Важливо памʼятати, що наявна пряма може бути продовжена у будь-яку з двох сторін – до безкінечності. Це значить, що, якщо точка знаходиться «на шляху» прямої, яка просто ще не встигла дійти до неї, вона буде їй належати згодом, або може їй належати теоретично. Але якщо точка знаходиться поруч з вже існуючою прямою, то вона їй належати не може за визначенням. Отже, дитина аналізує зображення і виділяє ті точки, що було вказано у завданні. В залежності від конкретного рівня там може бути вказано, як знайти точки, що належать прямій, так і ті, котрі їй не належать. Тож дитині треба уважно читати завдання, аби не переплутати мету пошуків. Вибирати треба за назвами точок, які розміщуються під зображенням. Коли дитина виділяє всі потрібні точки, то проходить на наступний етап завдання. Загалом, ця вправа є дуже легкою для виконання, але вона дає школяру розуміння базових основ геометрії та знання специфічних термінів, тож користь таких вправ безсумнівна.
Відображувати практичні та математичні задачі за допомогою нанесення точок на координатну площину, і інтерпретувати точки, нанесені на площині для виконання того чи іншого завдання.