Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Існує безліч геометричних фігур, які відрізняються одне від одного за кількістю сторін та кутів і їхнім співвідношенням між собою. На щастя, розпізнати фігури дуже легко, адже їхні назви самі говорять про те, якими вони є. наприклад, саме слово «трикутник» дає зрозуміти, що у описаної фігури три кути. Відповідно, маючи перед собою ряд фігур, залишається знайти саме таку, у якої буде три кути і три сторони. Власне, у цьому й полягає дане завдання, от тільки працюватиме дитина за зворотнім алгоритмом дій, тобто у ході виконання цієї вправи учень підбиратиме назву до багатокутника. На екрані перед школярем на кожному етапі міститься зображення одного багатокутника. Під ним є кілька варіантів його назви. Учень має знайти правильне та виділити його. Коли дитина це зробить, то пройде на новий етап, до іншого багатокутника. Там цей набір дій треба буде повторити. Ця вправа може здатись надто легкою та одноманітною, але насправді вона має відразу потрійний сенс. По-перше, за допомогою цього завдання дитина звикає працювати з багатокутниками, які виходять за рамки звичайних трикутників та квадратів, тобто не є базовими фігурами.  По-друге, учень поступово на практиці розуміє сам принцип формування фігур двовимірного типу. Відтепер він не просто вчитиме фігуру та її назву, а розумітиме зв’язок між ними. І по-третє, оскільки на кожному етапі буде інша фігура, то учень водночас і не знудиться, і разом з тим познайомиться з більшістю пласких фігур, що мають кути та сторони. Крім того, кожен етап супроводжується додатковими малюнками, які урізноманітнюють візуальний ряд вправи.

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Т.1
Розпізнаємо многокутники
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися