Пряма є однією з базових геометричних одиниць разом з крапкою та площиною. Саме на базі прямих, обмежених крапками, і будуються фігури, які розташовуються на умовні площині, якщо, звісно, вони є двовимірними. Правильно аналізувати прямі та їхнє розташування – значить, правильно розуміти геометричні фігури загалом. Важливо памʼятати, що, якщо пряма не обмежена крапками, то теоретично вона може продовжитись в обох напрямках до безкінечності. Відтак є лише один випадок, коли прямі ніколи не перетинаються – якщо вони паралельні. Якщо це не так, вони можуть перетнутись зараз, або у випадку продовження руху в одну із сторін. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься аналізувати розташування прямих. На екрані перед дитиною міститься пара таких ліній. Їхня взаємодія є очевидною: якщо вони не паралельні, то перетинаються, що відразу вказано на екрані, як і кут, який вони утворюють. Якщо цей кут є прямим, тобто рівний «90» градусам, то ці прямі називаються перпендикулярними. Над зображенням прямих задається питання. Варіантів відповіді є лише два, якими би воно не було: або так, або ні. Учень спершу аналізує питання, після чого аналізує зображення. Коли дитина вибирає один з двох варіантів відповіді, то проходить на наступний етап, до нового питання і нового зображення. Їхнє різноманіття гарантує, що протягом руху між етапами даного завдання дитина опрацює всі можливі форми й типи взаємодії між прямими, що зробить її володіння цією темою більш впевненим.