Координати точок на відповідній системі не є статичною величиною. Точки можуть переміщуватись згідно з умовами завдання, і важливо, аби дитина вміла відстежувати напрямок руху та «точку прибуття» за вказаними координатами. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед школярем міститься система координат, де не зображено ніяких точок. Натомість координати початкового місцезнаходження точки, що рухалась, вказані в завданні. Там також вказано, куди саме вона рухалась на скільки клітинок або щаблів системи вона зробила. Дитина знаходить на системі координат точку, що відповідає за локалізацією вказаній у завданні «адресі». Вона, ця точка, ніяк не позначена, тож дитині залишається лише підключити свою уяву та перемістити її туди, куди слід. Напрямок вказується традиційними термінами «праворуч», «верх», «вниз», «ліворуч», однак школяр має памʼятати, що в контексті завдання означають ці вказівки. Наприклад, якщо сказано, що точка перемістилась вверх, то це означає, що вона перемістилась далі від початку системи координат по осі «ігрек», а якщо сказано, що точка перемістилась вниз і вправо, то це відповідно значить, що точка рухалась ближче до «0» по обом осям. Залишається лише виміряти, наскільки, і для цього у завданні вказується довжина кроку по вказані осі, наприклад, «вверх на 2 клітинки» тощо. Якщо переміщення задіяло лише одну вісь, координата по другій залишаються такою, як і була. На наступний етап дитина переходить тоді, коли вписує координати точки після її «прибуття», тобто нові координати. Таким чином, виконання цього завдання було б можливим і без зображення системи координат, однак, її наявність залишається важливою для кращого розуміння дитиною самого руху точки.
Використовувати пару перпендикулярних числових прямих, які називаються осями, для визначення системи координат, з перетином прямих (початок координат), розташованих так, щоб вони співпали з 0 на кожній прямій і заданою точкою площини, розташованої за допомогою упорядкованої пари чисел, що називається її координатами. Усвідомити, що перше число вказує, наскільки далеко потрібно рухатися від початку в напрямку однієї осі, а друга цифра показує, наскільки далеко потрібно рухатися у напрямку другої осі, за умови, що назви двох осей та координат відповідні. (наприклад, x-осі та x-координаті, осі-y та координаті-y).
Відображувати практичні та математичні задачі за допомогою нанесення точок на координатну площину, і інтерпретувати точки, нанесені на площині для виконання того чи іншого завдання.