Ігровий аспект при виконанні тих чи інших вправ є досить важливими атрибутом для успішного виконання завдань з математики. Раніше, коли школяр ще лише починав вивчати цю науку, ігрові завдання мали більш яскравий вид оформлення – вони привертали увагу кольорами, образами тощо. Власне, образність і зараз нікуди не ділась, але тепер зʼявилась можливість давати дитині більш складні розумові ігри, які повʼязані з математикою, або дають можливість задіяти отримані з математики знання та вміння. Йде мова про морський бій – гру, яка є популярною серед дітей будь-якого віку. На екрані перед школярем міститься зображення двох робочих зон. Перша є класичним, хоча й невеличкими полем для гри у морський бій: квадрат, який поділено на клітини, що має вертикальні стовпчики, кожен з яких належить своїй літері, а також горизонтальні рядки, кожен з яких має свій числовий номер. В іншій робочій зоні знаходяться рівняння. Всі вони різні, а головне – у кожному невідоме число приховане за іншу літеру. Ці ж літери містяться на полі для морського бою. Дитина розвʼязує по черзі кожне з рівнянь, після чого переносить зображення корабликів у ті клітинки, що належать відповідним буквам, за якими були приховані ті чи інші числа. Тобто якщо рядків всього чотири, значить за кожною з літер може ховатись число від «1» до «4», і розвʼязавши рівняння, школяр зрозуміє, яке. Коли дитина перемістить кораблі саме на потрібні клітинки, це означатиме, що вона перемогла. Почнеться новий етап, де будуть нові рівняння, в яких буде зашифроване місцеположення ворожого флоту.
Пояснювати вирази з різною кількістю нулів, множити число на 10, і пояснювати розміщення десяткової точки у числах, коли десяткове число множиться або ділиться на 10. Розкладати цілі числа на множники для того, щоб відобразити множення на 10.
Учень/учениця: наводить приклади натуральних чисел; шкал;