Ця вправа була створена для того, щоб покращити вміння дитини підбирати числа за тими чи іншими критеріями і подумки виконувати математичні дії. На екрані перед учнем міститься каркас математичного прикладу, де вже відомим є його результат. Невідомими є інші елементи: пара доданків (якщо йде мова про додавання) або зменшуване та відʼємник (якщо приклад містить дію віднімання). Варіанти чисел, серед яких є пара підходящих на роль елементів прикладу, знаходяться під каркасом виразу. Над прикладом міститься формулювання завдання. Учень має орієнтуватись на дію. Якщо у виразі віднімання, то перше число – зменшуване – завжди більше, ніж друге, тобто відʼємник. Якщо ж у виразі додавання, то таких обмежень вже нема. Дитина має послідовно підійти до пошуку потрібної пари чисел з набору варіантів, орієнтуючись по розрядах. Коли дитина робить свій вибір, то має не лише вибрати потрібні числа, а й перемістити їх на свої місця по порожніх клітинках. Після цього школяр проходить на новий аналогічний етап до іншого виразу. Це завдання є досить складним завдяки великій кількості варіантів, які між собою досить схожі. Саме тому акцент у виконанні завдання робиться саме на уважність. Дитина має знайти пару чисел, які, на її думку, підходять, і подумки почати виконувати з ними названу дію, починаючи з найменшого розряду. Хоча в цілому числа, представлені у вправі, й подібні, однак при порозрядній роботі знайти правильну пару стає значно простіше.
Написати прості числові приклади, які відображують розрахунки з числами та інтерпретують словесні вирази, не розв’язуючи їх.