При роботі з мішаними числами найбільше з них визначається за цілим компонентом. І тільки якщо в обох дробах цілі частини однакові, тоді вже звертають увагу на дробову частину. Проте множення цілого та дробу має зовсім інше значення. Іноді буває так, що при порівнянні цілий множник одного прикладу більший, ніж цілий множник іншого, але добуток цього виразу все рівно менший, ніж у другого. Як це відбувається та чому? Ця вправа дасть відповідь на ці питання. На екрані перед учнем міститься набір прикладів, де різні цілі числа множаться на звичайні дроби. Ті, в свою чергу, мають спільний знаменник, що полегшує порівняння дробів, які стануть результатами всіх цих виразів. Основи множення цілого числа на дріб дитина вже знає завдяки попереднім вправам. Знає, що ціле число треба розглядати як множник лише для чисельника. Відтак множення дробу та цілого числа тоді буде давати більший добуток, коли більшими є і ціле число, і чисельник. Адже в результаті цього множення виходить дріб, і він вважається більшим тоді, коли чисельник наближається до знаменника і майже дорівнює йому. Виконавши дію множення для кожного з дробів у низці прикладів, дитина переставляє самі ці вирази згідно з критерієм, вказаним у завданні – від більшого до меншого, або навпаки. Після цього школяр проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії. При тому, що ця вправа допомагає дитині зрозуміти досить важливі для продуктивного множення дробів та цілих чисел, воно також і є досить складним саме по собі, адже дитина має як правильно оцінити розмір дробів для їхнього порівняння, так і тримати в памʼяті добутки всіх попередніх прикладів при виконанні наступних для того, щоб не забути, як їх розставляти.