Іноді без додаткових термінів не обійтись. Новий пласт інформації потребує нових назв, аби в майбутньому дитина могла працювати з цими елементами впевнено та не плутаючи їх з іншими. Тому для числового компоненту цих виразів є спеціальна назва – коефіцієнт, тому для буквених елементів є свій термін – змінна. При цьому вони залишаються відповідно числом та умовним символом-літерою, яка використовується з причини своєї універсальності. Виконуючи одне з минулих завдань, дитина вже тренувалась виконувати арифметичні дії з коефіцієнтами. Там школяр зрозумів: змінні при додаванні, відніманні, множенні та діленні коефіцієнтів залишаються таким самим. У ході виконання даного завдання школяр буде спрощувати масивний вираз з коефіцієнтами та одним і тим самим змінним, що приєднується до кожного числа. Фактично, це те саме виконання арифметичних дій, але інша назва («спрощення» замість «додавання» тощо) означає й інше сприйняття. Дитина вже не просто працює з числами, а зменшує об’єм виразу у числовому компоненті. Дія та сама, а сприйняття інше, що дає більш глибоке розуміння теми. На екрані перед школярем міститься довгий, числовий вираз, де лише одна змінна, яка приєднується до всіх елементів прикладу. Необхідно його спростити, тобто виконати у правильній послідовності всі дії з числами, після чого до числа-результату дописати змінну, ту саму літеру, яка приєднувалась до чисел. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап до аналогічного прикладу. У ході виконання цього завдання дитина не лише практикується у спрощувати коефіцієнти, а й згадує, як виконувати правильно послідовність дій з багатоцифровими числами, що є додатковим тренування.
Учень/учениця: наводить приклади натуральних чисел; шкал;