Степінь числа – поняття абсолютно нове для дитини, однак, воно опирається на вже відомий процес, тобто множення. Коли йде мова про, скажімо, «три у пʼятій степені», маємо на увазі пʼять перемножених між собою трійок. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься на практиці звикати працювати з такими числами, вивчаючи і особливості їхнього оформлення і те, що саме вони з себе представляють. На екрані перед учнем міститься зображення робочого поля, яке виглядає як шкільна дошка. Там знаходиться кілька виразів, де однакові числа у певній кількості перемножуються між собою. Над дошкою знаходиться завдання, де інформація про число у степені подається у звичайному вигляді. Учень має звикнути до того, що цифра, яка знаходиться заправа над головним числом і позначає степінь, тобто те, скільки це число саме на себе перемножується. Важливо, що дитина не має плутати степінь з другим множником. Якщо у завданні вказане число «три у шостій ступені», то йде мова не про вираз, де трійка – перший множник, а шістка – другий. Йде мова про шість трійок, які послідовно помножені одна на одну. Отже, дитина читає завдання, після чого серед виразів, зображених на дошці, знаходить саме той один, який відповідає тому виразу, котрий знаходиться у завданні, в якості розшифрування. Коли школяр робить свій вибір, то проходить на наступний етап вправи до аналогічного завдання. Важливо, що всі варіанти, зображені на дошці, так підібрані, аби заплутати дитину, однак, правило розшифрування степені завжди одне: маленька цифра над числом означає кількість цих чисел, які перемножені між собою.
Учень/учениця: наводить приклади натуральних чисел; шкал;