Після того, як учень пройшов цілу низку завдань, протягом виконання яких необхідно було працювати з дробами, котрі мають один і той самий знаменник, необхідно закріпити вміння робити те саме з дробами, котрі мають різний знаменник за допомогою текстових задачок. Їхня важлива перевага – наглядна демонстрація того, чому актуально опрацьовувати дану тему. У житті часто трапляються ситуації, коли потрібно вирахувати кількість частин цілого, але іноді знаходити суму доводиться, маючи різну кількість початкових загальних частин. Коли один обʼєкт ділиться на певну кількість рівних елементів – це знаменник, тоді як задіюються у відніманні та додаванні чисельники. Так от, завдяки задачкам школяр познайомиться з життєвими випадками, коли для двох доданків або для зменшуваного та відʼємника ця початкова кількість не співпадає. На екрані перед учнем міститься текст задачки – нової для кожного наступного етапу. У ньому розповідається про оситуацію, для вирішення якої необхідно виповнити або віднімання, або ж додавання дробів. Ті можуть містити, а можуть і не містити цілий компонент, який обчислюється окремо. В будь-якому разі, дробовий компонент обох чисел відрізняється за знаменником. Виконуючи попереднє завдання, дитина дізналась, як приводити дроби до спільного знаменника – шляхом множення всього дробу на число, яке робить знаменники однаковими. Під задачкою міститься кілька варіантів відповіді. Там школяр може подивитись, яким має бути знаменник. Коли дитина подумки виповнить всі обчислення (тобто спочатку множення доданків або зменшуваного та відʼємника, а потім – саме додавання або віднімання), то пройде на наступний етап до нової задачки, яка, як і всі інші, супроводжується низкою ілюстрацій.
Додавайте і віднімайте дроби з різними знаменниками (включаючи мішані числа), замінивши дані дроби еквівалентними, таким чином, щоб отримати суму або різницю дробів зі спільними знаменниками.