Ця вправа продовжує низку завдань, які привчають дитину концентрувати увагу саме на виконанні математичних дій різного типу. Цього разу учень буде відтворювати правильний порядок дій, керуючись своїми знаннями з цієї теми. На екрані перед дитиною міститься зображення такого прикладу – нового для кожного наступного рівня завдання. Дитина аналізує результат, який є вже відомим. Після цього школяр бачить числові елементи виразу та розмірковує над тим, як саме ці числа можуть дати наданий результат. Які для цього повинні бути дії, в якому порядку та між якими з цих чисел? На ці питання дитина має дати відповідь, поки що знаки, які означають ці дії, не чіпаючи. Коли школяр зрозуміє, що треба робити з цими числами, аби по іншу стороні від знака рівності звʼявився саме вказаний у вправі результат, залишається розмістити у правильному порядку знаки, що означають додавання й віднімання, множення й ділення. Памʼятаючи про те, що множення та ділення виконується першими та має перевагу перед додаванням та відніманням, дитина правильно переміщує знаки, після чого, відновивши приклад, проходить на наступний етап завдання. Там треба буде виконати аналогічні дії з новим прикладом – числа інші, дії також, проте механіка виконання завдання така сама. Оскільки елементів у виразах досить багато, саме на результат рекомендується орієнтуватись учню – дитина має розуміти, що треба зробити з числами, які входять до складу виразу. Разом з тим акцент робиться саме на описаних діях, адже їхні символи переміщує школяр.