Додавання та віднімання є першою парою математичних дій, які виконують з числами задля знаходження нового (суми або різниці – в залежності від дії), тож учень звик сприймати ці дії досить поверхнево, як щось відносно просте саме по собі. Однак, насправді, у додавання та віднімання є особливі властивості, якими можна користуватись у більших виразах, котрі містять по кілька елементів. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з такими великими прикладами, використовуючи ці властивості для полегшення своєї роботи. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення такого прикладу. Для успішного знаходження результату дії у ньому дитина має використати свої знання про одну з властивостей додавання або віднімання. Важливо, що остаточний результат обчислювати не потрібно. По іншу сторону від знаку рівності треба внести приклад, який буде тотожним до зображеного, відрізняючись від нього саме за тією чи іншою властивістю. Простий приклад: по один бік від знаку рівності знаходиться вираз «349+879». Знаючи, що одна з властивостей додавання стверджує, що від зміни доданків місцями сума залишається такою ж самою, по іншу сторону від знаку рівності можна ввести вираз «879+349», який буде тотожний першому. Варіанти ж виразів знаходяться під каркасом прикладу. Дитина вибирає потрібний, переносить його у порожню зону після знаку «дорівнює», після чого проходить на наступний етап. Там не лише буде інший набір чисел, а й інша побудова прикладу, тож кожного разу дитині доведеться використовувати свої знання про нову властивість додавання та віднімання. В результаті, пройшовши цю вправу, школяр повторить та закріпить у памʼяті кожну з них,
Створити дві числові схеми за допомогою двох заданих правил. Визначити видимі зв'язки між відповідними виразами. Схема має складатися із відповідних виразів із двох шаблонів, і графіку упорядкованих пар на площині координат.