У множення як специфічної математичної дії є кілька особливих властивостей, яким приділяється увага у цьому завдання. Досі дитина теж вивчала ці властивості, при чому кожній приділялась увага особлива: на одну властивість виділялась одна вправа. Цього разу всі вони будуть в одному завданні, що навіть ефективніше, адже дитина має змогу порівняти їх між собою. На екрані перед учнем міститься кілька прикладів, що демонструють різні особливості дії множення. Вписувати щось у них або вибирати варіанти відповіді не потрібно, адже ці вирази мають формат рівностей. Всі їхні елементи вже є у наявності, всі приклади є правильно вирішеними, а коло кожного є підпис властивості множення, яка демонструється. Проте ці підписи розташовані не біля «своїх» прикладів. Вони заплутані, розміщені у хаотичному порядку. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перемістити їх до «своїх» виразів. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап, де для демонстрації цих самих властивостей будуть використані вже ніші приклади. Властивості множення є такі. Перша – розподільна, яка означає, що множник можна як помножити на вираз у дужках, так і помножити на кожний елемент у цьому виразі окремо при збереженні між результатами цього множення дії виразу – і результат в обох випадках буде один і той самий. Друга властивість – сполучна, і вона означає, що при виконанні у дужках множення двох чисел третє число, помножене на дужки, можна міняти місцями з будь-яким числом всередині дужок без зміни результату. Третя і найпростіша властивість – переставна, вона означає, що від зміни множників місцями добуток не змінюється. Повторивши всі ці властивості, дитина краще зрозуміє саму суть дії множення.