Як вже знає дитина, кількість кутів та сторін визначає фігуру. Однак, не лише кількість, а ще й взаємовідношення. Наприклад, існує дуже велике число фігур, які мають чотири сторони і чотири кута, однак, деякі з них належать до різних видів. Визначається ж вид чотирикутника саме тим, як його сторони та кути співвідносяться між собою. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься впізнавати та розрізняти чотирикутники різного виду. Наприклад, якщо всі кути у чотирикутника прямі, то він є прямокутником. Особливий вид прямокутників – це ті з них, що мають однакові сторони. Такі фігури називаються квадратами. Однак, якщо у чотирикутника сторони попарно паралельні, а кути не прямі, то називається він вже паралелепіпедом. Завдяки цій вправі учень навчиться вказувати на кожен з таких видів. На екрані перед учнем міститься пара чотирикутників – нова для кожного наступного етапу завдання. Під нею, під цією парою фігур, міститься назва, яка підходить для однієї з них. Завдання, яке статися перед школярем, полягає у тому, щоб виділити фігуру, для якої ця назва підходить. Як тільки учень це зробить, то пройде на наступний етап завдання, де терба буде виконати аналогічні дії. Важливо, що дитина стикається не з кількома назвами і однією фігурою, а навпаки – одним найменуванням і двома фігурами на вибір. Це дозволяє не працювати зі словами, що, поки що мало що значать для учня, а вивчати послідовно кожен вид чотирикутника. Стикнувшись з квадратом кілька разів на різних етапах та порівнявши його з різними чотирикутниками, дитина краще запам’ятає не лише назву цієї фігури, а й її особливі прикмети, що допоможе у майбутньому.