Кути є точкою, в якій перетинаються дві прямі. Відстань між ними вимірюється в градусах, і їхнє значення характеризує кут як такий. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься розпізнавати кути різного виду. Їх не так багато, тож завдяки різноманіттю кутів на кожному з етапів школяр вивчить або повторить їх всіх. Ця тема дуже важлива, адже саме кути разом зі сторонами характеризують та визначають двовимірні геометричні фігури, вказуючи на їхню належність до того чи іншого виду або підвиду. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох кутів. Кожен з них підписано назвою, що характеризує його. Назви переплутані і знаходяться у хаотичному порядку. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб розмістити назви відповідно до кутів, які ними характеризуються. Розмір кута у градусах не позначається, тож всі виміри учень має робити «на око», що, втім, не має викликати труднощів, адже випадків, коли кут має «89» градусів не буде – всі вони разюче не схожі між собою. Отже, принцип диференціації такий. Якщо кут утворюється між двома перпендикулярними прямими, то він дорівнює «90» градусам і вважається прямим. Якщо його розмір менший, ніж «90» градусів, то він гострий, якщо більший – тупий. Ці терміни цілком правдиво відображають те, як такі кути виглядають. Якщо ж дві прямі буквально продовжуються, утворюючи кут «180» градусів (в такому випадку вони виглядають просто як пряма, посередині якої вказано наявність кута півколом, яке, до речі, теж досить добре вказує на розмір кута), то такий кут називається розгорнутим. У геометричних фігурах він майже не зустрічається, тоді як інші три види зустрічаються фактично у всіх видах двовимірних фігур.