Коло як двовимірна геометрична фігура, котра суттєво відрізняється від інших, адже не має ані сторін, ані кутів, має й свої особливі специфічні атрибути. Наприклад, такими є радіус та діаметр. ці величини властиві саме колу, адже прямо повʼязані з його формою. У ході виконання цього завдання дитина дізнається про те, як діаметр та радіус повʼязані між собою. Коло – це особливий випадок окружності, в якому кожна точка кола рівновіддалена від його центру. Це означає, що коло має ідеальну форму, тобто на відміну від звичайної окружності, воно не є витягнутим. Радіус – це відстань від центра кола до певної точки на його контурі. Важливо, що завдяки ідеально правильній формі всі радіуси кола однакові. Тобто, від якої б точки на колі не провести відрізок до центру, він буде дорівнювати будь-якому іншому такому ж відрізку. Діаметр в свою чергу є відрізком, який поєднує дві точки кола, обовʼязково йдучи саме через його центр. Відтак утворюється взаємодія між цими атрибутами даної геометричної фігури: радіус кола є вдвічі меншим від його діаметра. Пояснюється це тим, що діаметр можна розглядати не лише як один відрізок, а й як два, що обʼєднують коло та центр в двох точках і утворюють розгорнутий кут. У ході виконання цього завдання дитина на практиці опрацює цю особливість. На екрані перед учнем міститься зображення кола, де вже є відомим радіус або діаметр – це залежить від конкретного етапу завдання. Користуючись властивостями діаметра та радіуса кола, що були описані вище, дитина знаходить довжину невідомого відрізка. Якщо треба знайти радіус, то школяр ділить на «2» діаметр, а якщо діаметр – множить довжину радіуса на цю ж двійку. Вписавши результат обчислень у порожню клітинку під фігурою, школяр проходить на наступний етап вправи.