Формат подання математичних завдань за допомогою текстових задач є дуже корисним, адже дитина бачить опис цілком життєвої ситуації, в якій їй можуть знадобитись її навички та вміння з математики. Крім того, кожна задача – це, перш за все, маленька історія, тож дитині значно цікавіше взаємодіяти з числами, які повʼязані з тим чи іншим сюжетом, доповнюючи його та характеризуючи те, про що йдеться у ньому. Крім того, кожен рівень цієї вправи – це нова задача з абсолютно іншими героями та сюжетами, і кожна вдало проілюстрована цілим набором цікавих та яскравих малюнків. Дитина читає умову задачі, розуміючи, яке з наведених чисел є діленим, а яке – дільником. Вони обидва можуть бути мішаними числами або ж десятковими дробами, однак, частіше за все вони є цілими числами, які, тим не менше, завжди дають у результаті ділення мішане число. Школяр подумки виконує дію ділення, після чого вибирає один з кількох варіантів відповіді, наведених під задачею. Коли школяр це зробить, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії. Варіанти відповіді служать орієнтирами. Якщо школяру досить складно подумки виконувати ділення двоцифрових чисел, то допускається використання варіантів в якості підказки. Дитина намагається по черзі підставити кожен з них на місце частки, знаходячи правильний варіант. Однак, з часом, коли дитина розвʼяже певну кількість задачок, вона навчиться більш впевнено ділити двоцифрові числа, аби більш самостійно підбирати відповідь до питання тексту.
Читати і писати десяткові дроби до тисячних, використовуючи десяткові числа, імена номерів та розгорнуту форму, наприклад, 347.392 = 3 × 100 + 4 × 10 + 7 × 1 + 3 × (1/10) + 9 × (1/100) + 2 × (1/1000).