Робота з мішаними числами, дробова частина яких має різний знаменник, є досить складна, тож потребує додаткового часу та зусиль для засвоєння. Саме тому актуальними стають текстові задачки. Вони є досить цікавими, аби дитина, знову повертаючись до цієї теми, не знудилась, і разом з тим – досить складними, щоб приносити реальну користь для вивчення та закріплення означеної теми. На екрані перед дитиною на кожному етапі завдання міститься зображення такої задачки, яка супроводжується малюнками. Якщо здебільшого малюнки – просто візуальне супроводження вправ, які мають посилити цікавість дитини до завдання, то ці ілюстрації дійсно повʼязані сюжетно з текстом завдання, а виповнені вони у приємному стилі та досить якісно. Згідно з умовами задачки дитина має або додати, або відняти мішані числа, дробові компоненти яких мають різні знаменники. Важливо, що у задачці прямо не говорить, що саме дитина має зробити. Уважно прочитавши сюжет, учень мусить сам здогадатись, чи йде мова про додавання, чи то йде мова про віднімання. Після цього школяр вже опрацьовує надані в умовах задачки числа. Всі операції дитина виконує подумки, що робить додавання чи віднімання досить складним, однак, школяр вже знає правила виконання цієї дії: необхідно привести дробові компоненти мішаних чисел до спільного знаменника, помноживши їх на підходяще число. Наприклад, якщо знаменник одного дробу – четвірка, а другого – пʼятірка, то спільним знаменником є число «20», відповідно перший дріб (і чисельник, і знаменник) треба помножити на «5», а другий – на «4». І вже після цього необхідно виконувати додавання або віднімання з чисельниками. Приведення до спільного знаменника ніяк не впливає на цілу частину мішаного числа.
Додавайте і віднімайте дроби з різними знаменниками (включаючи мішані числа), замінивши дані дроби еквівалентними, таким чином, щоб отримати суму або різницю дробів зі спільними знаменниками.
Вирішувати задачі, пов'язані з додаванням і відніманням дробів, що відносяться до одного і того ж цілого, включаючи випадки, з різними знаменниками, наприклад, використовуючи діаграми або рівняння для позначення задач. Використовувати дроби для швидкої оцінки обґрунтованості відповідей.