Ця вправа дає змогу закріпити на практиці вміння визначати приблизний результат дії множення з багатоцифровими компонентами за допомогою формату математичних задач. Цей формат у даному випадку є корисним тому, що дозволяє розглянути цілком життєві ситуації, для вирішення яких точні числа не потрібні – достатньо й просто знайти, більшим чи меншим від певного числа є результат множення. На екрані перед дитиною міститься одна така задачка для кожного рівня завдання. Дитина має уважно прочитати її, аби зрозуміти, які саме числа доведеться перемножувати. Власне, загубитись не вдасться: чисел у завданні небагато, проте головне тут, аби учень зрозумів, як саме використовувати множення при вирішення тих чи інших ситуацій. Отже, дитина знаходить в умовах два множника і подумки виконує відповідну дію. Обчислювати до кінця і знаходити остаточний результат необхідності нема. Замість цього достатньо, аби учень зрозумів, чи добуток більший, чи менший від числа, вказаного внизу, під умовами задачі. Там є два варіанти, і дитина вибирає той, який вважає правильним, аби пройти на наступний етап завдання. Зробити це можна так само, як і при виконанні попередньої вправи. Необхідно перемножити цифри, які займають місця найбільших розрядів, аби хоча б орієнтовно розуміти, яким буде добуток. На інші числа теж треба звернути увагу, а саме переконатись у тому, чи їхнє множення вплинуть на цифру у найбільшому розряді, чи ні. Кожна задачка міститься біля себе кілька ілюстрацій, які сюжетно доповнюють текст та мають посилити цікавість дитини до виконання завдання.