Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дріб – це частина цілого. Знаменник – це загальна кількість рівних між собою частин, на які воно було розділено, тоді як чисельник – це та їхня кількість, яка була задіяна для чогось. Важливо розуміти, що «цілим» може бути не лише обʼєкт, а й кількість. Тобто від певного числа можна знайти частину через дріб, і це завдання присвячене саме цьому. Формат подачі завдання – текстові задачки. Вони найкраще пояснюють, як відбувається знаходження частини від числа, адже містять сюжетну основу. На екрані перед школярем на кожному наступному етапі міститься нова така задачка. Згідно з її сюжетом завжди є якесь початкове число, скажімо, відстань, або загальна кількість предметів. За допомогою дробу вираховується те, яка частина цього числа була задіяна. Сюжет задачки пояснює обставини, де дріб є єдиним коректним та правильним способом знаходження частини числа. Наприклад, відомо, що турист подолав всього «60» кілометрів, але лише дві третини цієї відстані він пройшов пішки, тоді як всю іншу частину дороги його підвозили автівки. «Дві третини» є звичайним дробом з трійкою у знаменнику та двійкою у чисельнику. Це значить, що ці «60» треба розділити на три рівні частини, з яких дві турист пройшов. Отже, шлях, який він подолав пішки, це «40» кілометрів. Інші задачки подібні до цієї за формою подання інформації, але як сюжет, так і ілюстрації, котрі супроводжують вправу, є новими, зовсім іншими. Ці яскраві та цікаві малюнки мають посилити цікавість дитини до виконання завдання. Оскільки всі обчислення дитина має виконати подумки (тобто послідовно розділити початкове число на знаменник, а потім частку помножити на чисельник), в якості орієнтирів під задачкою є кілька варіантів відповіді.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.25
Задачі на знаходження частини від числа
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися