Дріб – це частина цілого. Знаменник – це загальна кількість рівних між собою частин, на які воно було розділено, тоді як чисельник – це та їхня кількість, яка була задіяна для чогось. Важливо розуміти, що «цілим» може бути не лише обʼєкт, а й кількість. Тобто від певного числа можна знайти частину через дріб, і це завдання присвячене саме цьому. Формат подачі завдання – текстові задачки. Вони найкраще пояснюють, як відбувається знаходження частини від числа, адже містять сюжетну основу. На екрані перед школярем на кожному наступному етапі міститься нова така задачка. Згідно з її сюжетом завжди є якесь початкове число, скажімо, відстань, або загальна кількість предметів. За допомогою дробу вираховується те, яка частина цього числа була задіяна. Сюжет задачки пояснює обставини, де дріб є єдиним коректним та правильним способом знаходження частини числа. Наприклад, відомо, що турист подолав всього «60» кілометрів, але лише дві третини цієї відстані він пройшов пішки, тоді як всю іншу частину дороги його підвозили автівки. «Дві третини» є звичайним дробом з трійкою у знаменнику та двійкою у чисельнику. Це значить, що ці «60» треба розділити на три рівні частини, з яких дві турист пройшов. Отже, шлях, який він подолав пішки, це «40» кілометрів. Інші задачки подібні до цієї за формою подання інформації, але як сюжет, так і ілюстрації, котрі супроводжують вправу, є новими, зовсім іншими. Ці яскраві та цікаві малюнки мають посилити цікавість дитини до виконання завдання. Оскільки всі обчислення дитина має виконати подумки (тобто послідовно розділити початкове число на знаменник, а потім частку помножити на чисельник), в якості орієнтирів під задачкою є кілька варіантів відповіді.
Вирішувати задачі, пов'язані з додаванням і відніманням дробів, що відносяться до одного і того ж цілого, включаючи випадки, з різними знаменниками, наприклад, використовуючи діаграми або рівняння для позначення задач. Використовувати дроби для швидкої оцінки обґрунтованості відповідей.
Інтерпретувати приклад (a / b) × q як ділення q на b рівних частин; відповідно, в результаті послідовності дій a × q ÷ b
Пояснювати, чому множення певного числа на дріб, більший за 1, призводить до отримання числа, більшого за задане число (визнати, що результат множення на цілі числа буде більшим за 1, як постійне твердження); пояснюючи, чому множення певного числа на дріб менший за 1, призводить до того, що результат буде меншим за задане число; і розуміти принцип рівності дробів a / b = (n × a) / (n × b) як і множення a / b на 1.
Вирішувати задачі, пов'язані з діленням дробів на ненульові цілі числа та діленням цілих чисел на дроби, наприклад, використовуючи візуальні дробові моделі та рівняння, щоб відобразити завдання