За допомогою дробів можна дізнатись частину числа, причому дріб допомагає оперувати з числами, які є досить відмінними від первинного. Наприклад, дізнатись, скільки становить «дві третини» від пʼятисот тощо. Секрет тут у тому, що число, яким би воно не було, сприймається як щось одне-ціле, а дріб – це коли дещо ціле ділять на певну кількість рівних частин (знаменник), а потім деякі з цих частин забирають (чисельник). У ході виконання цього завдання дитина переконається, що це вміння є дійсно корисним. Крім того, дитина на практиці випробує себе у цьому та закріпить цей навик. На екрані перед школярем міститься задачка, що описує певний сюжет, ситуацію, випадок. Задачка супроводжується повʼязаними з нею ілюстраціями. У тексті розповідається про число обʼєктів, а також про те, як з ними повʼязаний дріб. Наприклад, число становить «одну третину» від загальної кількості, або ж навпаки – від числа треба дізнатись, скажімо, «одну четверту». В залежності від питання, встановлюються ті чи інші відносини між числами і виконуються різні дії. Наприклад, якщо ціле число становить частину великого числа, то ціле треба помножити на знаменник і поділити на чисельник. А якщо вказане число є цілим початковим, і від нього треба дізнатись частину через дріб, то треба його розділити на знаменник і помножити на чисельник. Під задачкою вказані варіанти відповіді. Коли дитина вибирає той, який вважає правильним, то проходить на наступний етап вправи до іншого сюжету на нових дробів.
Додавайте і віднімайте дроби з різними знаменниками (включаючи мішані числа), замінивши дані дроби еквівалентними, таким чином, щоб отримати суму або різницю дробів зі спільними знаменниками.
Вирішувати задачі, пов'язані з додаванням і відніманням дробів, що відносяться до одного і того ж цілого, включаючи випадки, з різними знаменниками, наприклад, використовуючи діаграми або рівняння для позначення задач. Використовувати дроби для швидкої оцінки обґрунтованості відповідей.
Вирішувати задачі, пов'язані з діленням дробів на ненульові цілі числа та діленням цілих чисел на дроби, наприклад, використовуючи візуальні дробові моделі та рівняння, щоб відобразити завдання