Особливість математичних задачок, де фігурують звичайні дроби та мішані числа, в тому, що остання, друга дія, там може не називатись прямо. В принципі, в задачках не ставлять прямої мети перед учнем: слів на кшталт «відніми», «додай» тощо там не найдеться. Натомість називаються кількість першої групи предметів, тоді як про кількість обʼєктів у другій групі вказується через першу, наприклад, що у другому ящику більше, чи менше кокосів, ніж в першому на певну частину. Остання дія може узагальнюватись. Скажімо, треба дізнатись, скільки всього було кокосів. Тобто спочатку дитина дізнається другий доданок, а потім вже перший додає до другого. Всі дії школяр має виповнити подумки. Задачка лаконічна і зрозуміла – дитина легко здогадається, що саме від неї потрібно, якого алгоритму дій вона має дотримуватись, та у якій послідовності. Крім того, кожна задачка – це маленька історія, і вона доповнюється ще й якісними, деталізованими й яскравими картинками, котрі ілюструють те, про що у сюжеті задачки йде мова. Варіанти відповіді містяться під текстом. Кладіть завдання полягає у відсутності прикладу, котрий був би ілюстрацією до задачки. Тож школяр має досить детально вивчити кожен варіант відповіді, адже вони є єдиними для нього орієнтирами. На кожному етапі дитина працюватиме саме з дробовими числами, тож ця вправа – гарна нагода потренуватись у виповненні всіх потрібних дій при роботі з цими математичними величинами подумки. Хоча це здається досить складним процесом, насправді завдяки невеликим числам як у цілому, так і у дробовому компонентах при правильній послідовності та уважності знайти остаточну відповідь буде досить просто.
Додавайте і віднімайте дроби з різними знаменниками (включаючи мішані числа), замінивши дані дроби еквівалентними, таким чином, щоб отримати суму або різницю дробів зі спільними знаменниками.
Вирішувати задачі, пов'язані з додаванням і відніманням дробів, що відносяться до одного і того ж цілого, включаючи випадки, з різними знаменниками, наприклад, використовуючи діаграми або рівняння для позначення задач. Використовувати дроби для швидкої оцінки обґрунтованості відповідей.