Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Геометричні фігури, які належать до так званих тривимірних, або об’ємних, мають більше елементів, ніж звичайні двовимірні. Крім того, і це навіть важливіше, вони й сприймаються по-іншому. Наприклад, це стосується і того, як знаходити умовний «розмір» фігури. У двовимірних фігур все просто. Є поняття площі та периметру. Площа – це те, який розмір «поверхні» площини займає фігура, а периметр – довжина всіх її сторін. Тривимірні фігури теж мають поняття площі, однак воно сприймається вже по-іншому через те, що ці фігури знаходяться у просторі й мають глибину. Вона ж, ця глибина, тобто частина простору, що займається фігурою, називається об’ємом. У ході виконання цього завдання дитина виконуватиме своєрідні графічні задачки на знаходження площі або об’єму тривимірної фігури. На кожному етапі перед учнем знаходитиметься зображення лише одного виду таких фігур, а саме – прямокутного паралелепіпеда. Особливість цієї фігури у тому, що вона будується виключно з прямокутників. Дитині на малюнку надається довжина його ребер. Над малюнком міститься питання з уточненням, що саме треба знайти. Скажімо, периметр найбільшої або найменшої грані фігури. Це лаконічне формулювання означає досить об’ємний алгоритм дій. Наприклад, якщо дитина має знайти саме це, то необхідно спочатку визначитись з об’єктом опрацювання. Найбільша грань у цьому випадку – найбільший прямокутник. Дитина шукає його по значенню ребер паралелепіпеда. Далі залишається просто перемножити довжину ширини грані на її довжину – як і у випадку із знаходженням площі прямокутника. Варіанти відповіді подаються під малюнком. Коли дитина вибирає один правильний, то проходить на наступний етап.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
У.4
Знаходимо площу та об'єм прямокутного паралелепіпеда
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися